logo


. reply

News News

Galdu lampu nozīme mājoklī18.02.2014

Kā apgalvo I. Aperāne galda lampām ir divi uzdevumi — nodrošināt apgaismojumu un greznot telpu.

Mājīgu, stilīgu un komfortablu interjeru nav iespējams izveidot bez pareiza un pārdomāta apgaismojuma.

Izmantojot galda lampas, vizuāli iespējams telpu sadalīt zonās, radot dažādus gaismas efektus. Tajā pat laikā tiek saglabāta arī šī apgaismojuma galvenā funkcijas, proti, lokāla, konkrētas platības apgaismošana.

Visbiežāk vajadzība pēc galda lampā rodas guļamistabās, atpūtas telpās un darba kabinetos. Tā kā lapu modeļi ir dažādi — atkal esam izvēles priekšā.

Kabinets

Bez galda lampas, protams, nav iedomājams darba kabinets. Šajā telpā apgaismojumam nav estētiska dizaina, bet praktiska nozīme — tam jābūt pietiekamam un pareizam, lai nebojātu redzi. Turklāt, ja līdzās darba zonai atrodas viesistaba vai guļamistaba, kur uzturas citi mājinieki, tad apgaismojumam jābūt tādam, lai tas netraucētu pārējiem.

Kabineta galda lampām parasti ir strikts, askētisks dizains, balti vai zaļi kupoli, kā arī regulēšanas iespējas.

Viesistaba

Atpūtas zonā un viesistabā galda lampai īstā vieta būs uz žurnālu galdiņa līdzās krēslam vai dīvānam. Tāpat arī viesistabā lieliski var izmantot “dubultā apgaismojuma” principu. T.i. uz rakstāmgalda, kumodes, konsoles vai kamīna tiek novietotas divas identiskas galda lampas. Tas izskatās skaisti un stilīgi.

Guļamistaba

Guļamistabā ar divguļamo gultu un naktsskapīšiem abās pusēs lieliski izskatīsies divas galda lampas — katram gulētājam sava. Turklāt tām jābūt no vienas kolekcijas. Ja jums tīk gultā palasīt, tad vēlams iegādāties lampu ar baltu, ļoti gaišu vai regulējamu abažūru, lai būtu pietiekami daudz gaismas. Galda lampu guļamistabā var novietot arī uz kumodes, plaukta vai tualetes galdiņa.

BESK galda lampas vairāk būs piemērotas skolniekam, jo ir elegantas un vienkāršas galda lampas, kuras Jums nodrošinās apgaismojumu uz mācību galda. Lampām ir vienkārs dizains ar lielu krāsu izvēli.




.................................................................................................................................................................................................................................................